|
wtorek, 12 maja 2009 r., godz: 13:04
Tajnie przez poufnie, czyli nie pytaj kibicu o nic. Jakiś czas temu zainteresowałem się ile karnetów sprzedała Pogoń na obecny sezon, gdyż nie mogłem znaleźć nigdzie informacji na ten temat. Spoglądając na wzorce zachodnich klubów czy też czołowych polskich klubów informacja o sprzedaży karnetów jest rzeczą powszechna, które kluby prezentują z duma i chluba przed każdym sezonem, jako wskaźnik popularności danego klubu, ale także sprawności działań marketingu. W myśl tych zasad wydawało mi się, że dowiedzieć się o sprzedaży karnetów dla sympatyków Pogoni Szczecin, kluby z tradycjami i historia nie mniejsza niż inne kluby w Polsce jest rzeczą prosta, nic jednak bardziej mylnego.
Na pierwszy ogień skierowałem swoje pytanie do klubowego marketingu, bowiem kto jak nie dział marketingu powinien wiedzieć o takich rzeczach, tym bardziej, że promocja w tym także sprzedaży, produkt, cena czy dystrybucja to podstawowa kompozycji marketing-mix. Niestety dział marketingu odesłał mnie do rzecznika prasowego Pana Adama Wosika. Chcąc zaspokoić swoja ciekawość postanowiłem napisać do w/w osoby. I tu kolejna zaskoczenie. Odpowiedz brzmiała jeszcze bardziej lakonicznie niż moje pytanie, gdyż dostałem odpowiedz, że „nie są to duże ilości, ale cały czas schodzą”. Poprosiłem więc o bardziej statystyczne dane, bowiem taka opowiedz to w moim odczuciu odpowiedz odczepna - w myśl „co cię to obchodzi”. Niestety drugiej odpowiedzi rzecznika prasowego już się nie doczekałem. Czytaj całość źródło: Port js
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
2000 - 2025 | © Pogoń On-Line |
design by: ruben | redakcja | współpraca | ochrona prywatności | |||||