|
czwartek, 21 lipca 2011 r., godz: 14:03
Kolejnym tematem, który był poruszany na konferencji prasowej przed startem sezonu 2011/2012, było przedstawienie nowych pomysłów, które miałby przyciągnąć na stadion jak największą liczbę kibiców.
Jarosław Mroczek, prezes Pogoni: - W tym roku postanowiliśmy podjąć wyzwanie by na tym naszym starym obiekcie, starym stadionie w Szczecinie pokazać nową jakość. Nie możemy go przebudować - spółka nie ma na to środków i stadion należy do miasta, ale chcielibyśmy go zmienić tak by nie tylko piłkarze byli tymi, którzy namawiają do przychodzenia do tego miejsca, ale również to, co my jako spółka przygotujemy by kibice mogli się tu poczuć zdecydowanie lepiej. Myślę, że prawdziwe efekty naszej pracy zobaczyć będzie można na planowanym pierwszym meczu 6 sierpnia, który miał być pierwszym i na ten czas się przygotowywaliśmy. Mecz z Polonią Bytom nas zaskoczył, mieliśmy mało czasu i wielu rzeczy nie mogliśmy przesunąć. Nie wszystko zrobimy tak, jakbyśmy chcieli na mecz z Polonią, ale już na tym meczu będzie wiele nowych elementów. Przyozdobiony stadion - Zacznę od elementów związanych z tym, jak ten stadion wygląda. Chcemy go przyozdobić - zobaczycie Państwo, że ten stadion może wyglądać troszeczkę inaczej i jak jeszcze przyjdzie wieli kibiców, to te stare krzesełka i stary stadion nie będzie tak raził. Przyjazna ochrona - Namówiliśmy współpracującą z nami agencję ochrony, by troszeczkę zmieniła podejście do pracy na stadionie, oczywiście realizując zapisy ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, by skończyła z takim paramilitarnym sznytem - czyli wychodzenie tych pań i panów w tych strasznych czarnych ubiorach, które sugerują jakiś konflikt. Zobaczymy agencję ubraną inaczej, przyjaźnie nastawioną i mamy nadzieję, że finalnie będą to ludzie, którzy będą służyli pomocą kibicom. Catering bliżej kibiców - Mamy świadomość co mamy na koronie stadionu, że tam najczęściej jest po prostu piach, kurz i brud. To też chcielibyśmy zmienić, nie jesteśmy w stanie przebudować korony, ale wiemy, że tam kibice trafiają w czasie przerwy, czy tuż przed meczem skorzystać z miejsc sprzedających szaszłyki czy kiełbaski. Doszliśmy do przekonania, że to nie kibice powinni tam chodzić, tylko ten catering powinien trafić do nich. Będziemy się starali, żeby już od pierwszego meczu dać kibicom szeroką ofertę, żeby mogli spokojnie, bez konieczności biegania na górę, mieli przyjemność posiedzenia i oglądania tego widowiska w innej atmosferze m.in. dlatego, że będą mogli sobie coś skosztować. Nowa jakość - Nie wiem jak wiele z tego uda się nam zrobić do soboty, ale na pewno na szóstego sierpnia wszystkie nasze zamierzenia zostaną zrealizowane. Pewnych rzeczy nie możemy przeskoczyć i myśleliśmy o tym - przepraszam, że o tym mówię - żeby zmienić i przyozdobić toalety, które są okropne na górze, by Ci ludzie, którzy tam trafiają mieli przyzwoitsze warunki. Nie wszystko możemy zrobić - tam te zmiany będą miały raczej charakter ozdobny niż rzeczywisty, ale myślę, że i to poprawi nastrój. - Wreszcie cały cykl działań związany z tym, żeby uatrakcyjnić widowisko. Nie chcielibyśmy by nasi goście - kibice przychodzili tylko po to, żeby obejrzeć 90 minut spektaklu piłkarskiego, choć to rzecz oczywiście najważniejsza, chcemy by mogli przyjść wcześniej, by mogli spędzić ten czas mając do dyspozycji inne atrakcje. Współpraca ze spółką Calbud Edward Osina, prezes Calbudu: - Jesteśmy związani z tym rejonem i nie wyobrażamy sobie, żeby w zachodniopomorskim, a w szczególności w Szczecinie nie było Ekstraklasy. Uważam, że każdym klubem trzeba zarządzać jak przedsiębiorstwem - jeżeli ktoś tego nie rozumie nie jest skazany na sukces. Patrząc na to, co się dzieje w klubie Pogoń doszliśmy do wniosku, że warto rozpocząć współpracę na dłużej i zachęcić innych przedsiębiorców. Trudno jest pociągnąć samemu tak potężny klub, przy takich oczekiwaniach kibiców i mieszkańców Szczecina. Stało się faktem, że przedłużamy umowę z Pogonią - jesteśmy z tego bardzo zadowoleni. Pogoń Szczecin Biznes Club Artur Kałużny, wiceprezes Pogoni: - Wszystko o czym dzisiaj mówimy służy uatrakcyjnieniu pobytu na stadionie. Konkurs i mieszkanie, które ufundowała spółka Calbud to najbardziej atrakcyjna i spektakularna nagroda, ale robimy wszystko, żeby warto było przyjść na stadion już pół godziny wcześniej i wziąć udział w innego rodzaju konkursach, w których nagrody będą okazałe. - Nowym pomysłem, który niebawem będzie wprowadzony jest Pogoń Szczecin Biznes Club. Jest to ofertą, z którą klub zwraca się do małych i średnich przedsiębiorstw. Chcemy zrzeszać firmy wokół Pogoni oferując im możliwość przynależności do rodziny Pogoni. źródło: PogonOnline.pl/Dariusz Śliwiński Plum
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
2000 - 2025 | © Pogoń On-Line |
design by: ruben | redakcja | współpraca | ochrona prywatności | |||||