|
wtorek, 17 lipca 2012 r., godz: 13:06
Pogoń Szczecin rozpoczyna dziś nową kampanię wizerunkową zachęcającą kibiców do przychodzenia na mecze w T-Mobile Ekstraklasie.
Od poniedziałku z serwisu Google+ pobierać można będzie aplikację "Pogoń Szczecin" (w wersji bezpłatnej i płatnej). Dostępna będzie na systemach Android i IOS. Kibice od dziś mogą oglądać nowy film promocyjny pt. "Królu, wejdź na salony". W październiku odbędzie się premiera produkowanego przez Akson Studio serialu "Misja: Afganistan". Premiera w Canal+ na początku października. - Chcemy zachować ciągłość w naszych działaniach promocyjnych - mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej prezes zarządu Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek. - Pół roku temu zachęcaliśmy kibiców, by porzucili domowe pielesze i pojawili się na stadinie. Z efektów byliśmy zadowoleni, dziś jesteśmy w ekstraklasie i mówimy: "Królu, wejdź na salony". Królami są oczywiście kibice Pogoni, którzy zdecydują się zająć swoje trony na stadionie im. Floriana Krygiera. - Kampania będzie widoczna "na mieście" od piątku - przekonuje prezes Pogoni. - Będziemy mieli billboardy, rozwieszane będą też plakaty, rozdamy mnóstwo ulotek. W dodatku będziemy pokazywać nasz promocyjny film. Znajdzie się na naszej stronie internetowej, a także na Youtubie i w wielu innych miejscach. W produkcję filmu zaangażowano specjalistów ze szczecińskiego środowiska. Wyreżyserował go Adam Barwiński (współpracuje w realizacji dokumentów z TVP) kamerami zajęli się Adam "Łona" Zieliński i Tomasz Kućkowski, a dźwiękiem Andrzej "Webber" Mikosz. Wspomniani muzycy zadbał o sferę wizualno-dźwiękową. Głównym aktorem, a więc tytułowym "królem" po raz kolejny był kibic Pogoni Dariusz Bratkowski. - Młodzi ludzie nigdy nie zaznali szczecińskiej piłki na poziomie ekstraklasy - mówi prezes Pogoni. - Na futbol mogą patrzeć przez pryzmat IV, II i I ligi. To prowokuje nas do tego, by stukać do nich i namawiać ich do ekstraklasy. Od poniedziałku na kibiców na platformie Google+ czekać będą na kibiców aplikacje na telefon "Pogoń Szczecin". Funkcjonujące na systemach Android i IOS aplikacje dostępne będą w dwóch wersjach: płatnej i bezpłatnej. - Ta płatna kosztować będzie grosze [0, 79 euro - red.], jak wszystkie podobne programy - przekonuje Mroczek. - Będzie to taki "express". Nawet w trakcie meczu można będzie znaleźć tam ciekawe informacje. Jestem pewien, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. W październiku w Canal+ premierę będzie miał 13-odcinkowy serial "Misja: Afganistan". W produkcji relizowanej przez Akson Studio będą elementy związane bezpośrednio z Pogonią. Jeden z bohaterów, żółnierz Michał "Iwan" Iwańczyk (grany przez Mikołaja Krawczyka) to kibic Pogoni, który wyrusza na misję. Zabiera ze sobą szalik oraz inne pamiątki związane z naszym klubem. Krawczyk zagra jedną z głównych ról i wystąpi m.in. u boku Pawła Małaszyńskiego, Eryka Lubosa (znanego m.in. z filmu "Boisko bezdomnych" czy Ilony Ostrowskiej). - Szczegółów fabularnych nie zdradzamy, ale trafimy do domów w całej Polsce - cieszy się prezes Pogoni. Zobacz spot - Król wchodzi na salony źródło: pogonszczecin.pl js
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
2000 - 2025 | © Pogoń On-Line |
design by: ruben | redakcja | współpraca | ochrona prywatności | |||||