|
piątek, 20 lipca 2012 r., godz: 14:01
Dziś podczas specjalnie zwołanej konferencji prasowej podpisana została roczna umowa na mocy, której Zakłady Chemiczne zostały sponsorem Pogoni Szczecin SA.
Dzięki tej umowie logo firmy z Polic znajdzie się na przodzie koszulek piłkarzy i zastąpi logo Bosmana, które widniało tam od kilku lat. - Dla Pogoni Szczecin to bardzo ważny dzień. Po wejściu do ekstraklasy stanęliśmy przed całkiem nowymi wyzwaniami. Jednym z głównych było pozyskanie takie partnera, z którym będziemy mogli stabilnie funkcjonować na tym szczeblu rozgrywek – powiedział prezes Pogoni Jarosław Mroczek na wstępie konferencji prasowej. - Do tej pory współpracowaliśmy z Bosmanem i chcę podkreślić, że współpraca ta będzie dalej kontynuowana i marka ta będzie obecna w Pogoni Szczecin. Te szczególne wyzwania spowodowały, że długo toczyliśmy rozmowy, bo prawie od roku z Zakładami z Polic. Myślę, że istotny najbardziej jest finał tych rozmów, bo nowa Pogoń ma podobną historię do zakładów z Polic, które jakiś czas temu przeżywały trudną sytuację, potem po tym jak powołano nowy zarząd nastąpił ich gwałtowny rozwój. Dzisiaj to bardzo silny zakład, członek grupy Azoty Tarnów, jednej z największych grup chemicznych w Europie. Pogoń również powstała z popiołów i odrodziła się i jest dziś w ekstraklasie. Chcemy wykorzystać fakt, że oba podmioty się rozwijają, Police w biznesie, Pogoń w sportowej walce. Bardzo nam pomógł Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz, który aktywnie uczestniczył w rozmowach pomiędzy nami. - Nasze długie rozmowy wiązały się z tym, że na początku nie mieliśmy takie ufności do celowości takiego biznesu – powiedział prezes ZCH Police Krzysztof Jałosiński. - Sportowo jesteśmy przywiązani do innych dyscyplin sportowych a piłka nożna różnie się kojarzy. Mieliśmy takie sygnały, że Pogoń w przeszłości to nie był dobry pomysł na finansowanie i sponsoring. Oczekujemy, że te pieniądze, które chcemy włożyć na działalność klubu muszą się przełożyć na dobry wizerunek naszej firmy i chcemy to uzyskać. Osiem miesięcy temu postanowiliśmy sprawdzić stan finansów klubu i nasi eksperci wydali opinię, że Pogoń jest „zdrową” firmą. Nasz finansowanie uzależnialiśmy także od statusu klubu, klub pierwszoligowy jest to miejsce do pokazywania się, ale nie jest to ekstraklasa. Nasza grupa kapitałowa finansuje rożne dyscypliny sportowe, tarnowski żużel, siatkarski Zaksa Kędzierzyn-Koźle i numer jeden jeśli chodzi o ten region to siatkówka kobiet Chemika Police. Dziękuje panu prezesowi Pogoni za cierpliwość w rozmowach. Nie oczekujemy żadnej wdzięczności, chcemy zrobić biznes i pieniądze, które chcemy włożyć w klub na razie na rok a potem mam nadzieję, że na dłużej spowoduje dużą radość, że finansujemy klub z naszego regionu – dodał prezes ZCh Police. Na zakończenie konferencji prezes Pogoni Jarosław Mroczek wręczył prezesowi ZCh Police Krzysztofowi Jałosińskiemu okolicznościową historyczną jak się okazało później bordową koszulkę z logo nowego sponsora. Szef szczecińskiego klubu zdradził, że Pogoń w nowym sezonie będzie występować w dwóch kolorach strojów, jeden komplet będzie biały a drugi granatowy. Obie strony nie zdradziły sumy pieniędzy jaka wpłynie do klubu, ale prezes Jałosiński znaczył, że będzie to suma z sześcioma zerami, a prezes Mroczek dodał, że bez tej kwoty nie byłoby Pogoni w ekstraklasie. foto: PogonOnline.pl/Cob źródło: PogonOnline.pl/Jarosław Stępski js
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
2000 - 2025 | © Pogoń On-Line |
design by: ruben | redakcja | współpraca | ochrona prywatności | |||||